Dodaj zakładkę Mapa strony
Zapisz się !

Piętnastolecie GiL'a

03-04 marca 2012

Za nami jeden z bardziej niesamowitych wypadów GiLowych – tym razem w głąb ziemi! Całkiem sporą grupą zwiedzaliśmy korytarze i  zakamarki kopalni soli w Bochni. Nasz kopalniany przewodnik zabrał wszystkich w podróż w czasie i zajmująco opowiadał o historii tego miejsca, jak też o wszystkich ważnych postaciach związanych z kopalnią. Mieliśmy okazję przejechać się kopalnianą kolejką i własnoręcznie przekonać się jak ciężką była praca w takim miejscu. Jedną z wielu atrakcji był też nocleg w komnacie "Kołdras". Lecz zanim poszliśmy spać (noc była naprawdę krótka! Uśmiech), był czas na wspólne wspominanie naszych piętnastu lat wspólnych wędrówek, spływów i rajdów. Przy dobrym jadle i wybornym napitku oglądaliśmy przygotowane przez Inwentora i Ojca Przełożonego slajdy i zdjęcia, wspominaliśmy miejsca i ludzi z którymi fajnie było iść – choćby tylko krótki kawałek drogi.

Bardzo wczesnym rankiem jedliśmy śniadanie w ogromnej komnacie "Ważyn" i już za chwilę wyjeżdżaliśmy na powierzchnię. Lecz to nie koniec jeszcze – ruszyliśmy całkiem zwartą grupą na spacer podkrakowski i pod przewodnictwem Lubonia oglądaliśmy to co ostało się z obozu w Płaszowie, a także wspinaliśmy się na kopiec Kraka – tego co z rozpaczy utopił się w nurtach Wisły po tym jak ukochana Wanda odeszła w świat z niejakim Wawelskim.

Wyprawę wieńczył wspaniały obiad w makaroniarni i tu już żegnać nam się przyszło – do następnego razu. Przed nami kolejne wyprawy w tym zacnym gronie i kolejne piękne lata, które przyjdzie nam wspominać za czas jakiś przy okrągłej rocznicy klubu.